Een ziekenhuisbezoek... - Reisverslag uit Biville, Frankrijk van Anouk Bouwhuis - WaarBenJij.nu Een ziekenhuisbezoek... - Reisverslag uit Biville, Frankrijk van Anouk Bouwhuis - WaarBenJij.nu

Een ziekenhuisbezoek...

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 Oktober 2012 | Frankrijk, Biville

Gistermiddag had ik volleybal met school. De weken hiervoor hadden we wedstrijden gespeeld met teams van 3 en gisteren gingen we voor het eerst spelen met teams van 6. Ik was helemaal blij en wilde ook erg graag winnen, dus ik was fanatiek aan het spelen. Helaas kwam ik verkeerd terecht toen ik sprong en kon ik niet meer lopen, omdat ik te veel last had van mijn enkel. Twee klasgenoten hebben me naar beneden gedragen, naar de kleedkamers, waar ik heb gewacht tot de les voorbij was. Daarna heeft de lerares me met de auto naar school gebracht waar Anne zat te wachten. Bij school werden we opgehaald door Philippe.
Thuis twijfelden we of we naar de eerste hulp moesten. De buurvrouw, die verpleegster was geweest, raadde aan dit wel te doen, dus dat hebben we gedaan. In het ziekenhuis is er een foto gemaakt van mijn enkel en gelukkig bleek er niks gebroken. Er zit nu, sinds gisteravond, een verkoelende alcohol op en ik krijg vanmiddag een soort schoen waarmee ik weer kan lopen (als ik het goed heb begrepen). Ik loop nu op krukken en heb gelukkig, mede dankzij paracetamol, niet veel pijn. Ik hoop dat ik snel weer gewoon kan lopen, maar sporten zit er de komende 10 dagen nog niet in…

Verder gaat gelukkig alles goed: ik heb zondag een ontzettend leuke dag gehad met een van m’n vriendinnen. We gingen eerst kijken naar de triatlon waaraan haar zusje en een aantal klasgenoten meededen. Daarna hebben we gaufres (wafels, ik heb het recept) gebakken en hebben we een kasteel in de buurt bezocht. Het was echt heel gezellig!
School gaat ook goed: ik haal goede cijfers voor Duits en Engels. Helaas heb ik mijn proefwerk wiskunde gemist, door mijn enkel… Maar die moet ik denk ik nog inhalen en dat komt ook wel goed.

Dit was even een snelle update om te laten weten dat ik naar het ziekenhuis was geweest, maar dat alles gelukkig goed gaat :)

Bisous,
Anouk

  • 10 Oktober 2012 - 18:19

    Mirna:

    Hee,
    Hopelijk is dit je eerste en laatste bezoekje aan een frans ziekenhuis. Maar, je kan nu ook zeggen hoe het daar gaat. Gelukkig niets ernstig,
    Aaah, ik hoor het wel, jou kook boek gaat al behoorlijk goed!
    Liefs Mirna.

  • 10 Oktober 2012 - 18:19

    Mirna:

    Hee,
    Hopelijk is dit je eerste en laatste bezoekje aan een frans ziekenhuis. Maar, je kan nu ook zeggen hoe het daar gaat. Gelukkig niets ernstig,
    Aaah, ik hoor het wel, jou kook boek gaat al behoorlijk goed!
    Liefs Mirna.

  • 10 Oktober 2012 - 19:10

    Opa En Oma:

    Hoi lievert

  • 10 Oktober 2012 - 19:16

    Oma En Opa:

    Hoi lievert

    Wat schrikken toen papa net belde dat je naar het ziekenhuis was geweest.
    Gelukkig niets ernstig zoals je schrijft maar wel vervelend .
    Wij hopen dat je niet te veel pijn hebt en dat je gauw weer kunt doen wat je leuk vind.
    Doe rustig aan en overhaast niets want dit moet je wel serieus nemen want houd je er altijd last van.
    Sterkte en een dikke knuffel van opa en oma.

  • 10 Oktober 2012 - 19:47

    Bertie Hurk Uut Wenters:

    Hoi Anouk,

    Da's mooi balen met je enkel. Gelukkig hebben de Franse foto's niks opgeleverd. Alleen jammer dat je het wiskunde proefwerk hebt gemist. Ook is het heel erg jammer dat ze de alcohol op je enkel doen want wij doen er ijs op en drinken de alcohol. Alle gekheid op een stok, gelukkig is het goed afgelopen.
    Uit o.m. je reisverslagen trekken we de conclusie dat je het wel naar je zin hebt en het Franse ritme al te pakken hebt. Hardstikke fijn voor je. Doe rustig aan en wij lezen het vervolg wel.

    Groetjes.

    Hanni & Bertie.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 22 Aug. 2012
Verslag gelezen: 417
Totaal aantal bezoekers 24657

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 10 Juni 2012

High School Frankrijk

Landen bezocht: